fredag 13 augusti 2010

Jag har ett OCH

Varför betala dyra 300 kronor för ett & när man så enkelt kan tillverka ett själv. Jag har länge velat ha ett & och kom äntligen till skott och gick ut i "boa" för att hämta en gammal bräda som hade passande tjocklek för mitt blivande &. Ritade,sågade målade för att sedan slipa bort lite av färgen här och där. Det blev absolut inte perfekt, men det var heller inte meningen. Ska vara lite "shabby" Lätt som en plätt och 300 kronor som man kan lägga på annat som är svårare att tillverka själv.

2 kommentarer:

  1. Ja men absolut! Det blev jätte fint ditt & och det gör sig så bra i köket!
    Spara pengarna till annat...

    Kram kram
    //Anna W

    SvaraRadera
  2. Jag älskar dit & Händig kvinna spar pengar till annat kul ;)

    Kram Mia

    SvaraRadera

Tack för ditt inlägg här hos mig!

Related Posts with Thumbnails