måndag 16 augusti 2010

Mest använda rum







Min älskade glasveranda!
Jag ska erkänna att så mycket mer än en glasveranda behöver man faktiskt inte ha, (inte jag iallafall). En underbar plats, vårt minsta men absolut mest använda rum i hela huset. Här avhandlas det mesta, här skrattar vi ,här gråter vi, här umgås vi med vänner, här är vi ensamma, här söker vi skugga på sommaren, här får vi den första vårvärmen strilandes in genom fönstren, här äter vi, här vilar vi,

 HÄR LEVERVI.





Här fikas det en hel del kan jag säga.... Det äts även frukost, lunch och jaa de allra flesta måltider här under vår och sommar, de gånger vi använder köksbordet denna årstid kan man räkna på en hand. Det är både ljusare,svalare och godare att äta här.
<>  
Här på soffan vilar man efter lunch/middag, ligger och löser ett korsord eller kanske söker skuggan när värmen blir outhärdlig. Sköönt!
Återkommer med inlägg på husets minst använda rum!
Kram Malin i Jäder

1 kommentar:

  1. Vad du fixat på din veranda ;p Fina foton du tagit...Jätte fint
    Kram till dig
    Anna

    SvaraRadera

Tack för ditt inlägg här hos mig!

Related Posts with Thumbnails